Nákupní košík    0 položky
czech
Měna:

Jak nakupovat

Odeslání a vrácení

1. Lodní doprava

Mezinárodní expresní službu používáme pro všechny mezinárodní dodávky. Objednávky jsou obvykle odeslány do 48 hodin od data objednávky. Po odeslání zboží Vám poskytneme okamžité číslo pro sledování online. Odeslání obvykle trvá přibližně 5-9 dní při dodávce dveří do dveří.
2. Zrušení

Pokud chcete objednávku zrušit, okamžitě nám pošlete e-mail. Odeslané objednávky nelze zrušit. Doufám, že tomu rozumíte. Děkuji.
3.Vrací

Při příležitostné výrobní chybě bychom zákazníkovi vyměňovali / opravovali výrobky bez poplatku. Chcete-li zboží vrátit, musíte nám zaslat e-mail a informovat o tom. Dále vám poskytneme další pokyny. Zboží musí být vráceno neplatné a musí obsahovat všechny původní obaly a štítky. Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme celou platbu.
4. Výměny

Chcete-li si produkt vyměnit, musíte nám zaslat e-mail a informovat o tom důvod. Dále vám poskytneme další pokyny. Zboží lze vyměnit za neoprávněných okolností a v původním stavu se všemi původními obaly a etiketami. Při vracení položky pro výměnu se ujistěte, že je jasně uvedeno vaše jméno, adresa, telefonní číslo a pokyny.
Důrazně doporučujeme, abyste použili sledovatelnou přepravu. Pokud vaše zboží ztratilo na silnici, můžete sledovat přepravní společnost. U zahraničních objednávek může tento proces někdy trvat až 30 dní.
5. Pojištění

Nemusíte platit další peníze na pojištění. Dopravní společnost bude zodpovědná za všechny položky, které podniknou. Více než 99% položek bude dodáno bezpečně. V případě ztráty nebo poškození vaší položky odpovídáme za polovinu ztráty.

Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v tzv. dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.

Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.

Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:

  • Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
  • Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
    Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
  • Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!
  • Historie objednávek - Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
  • Hodnocení produktů - Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
  • zpět